FAQ's

Найбільш часто виникаючі питання.

Будь ласка, прочитайте і якщо ви не знайшли відповіді на яке вас цікавить зв'яжіться з нами.

1. П- Оригінальна чи у вас продукція?

В - Так, вся продукція оригінальна, саме тих виробників, які заявлені. Ми не продаємо клони, копії, підробки та ін.

* По деяких моделей, наприклад Xiaomi Redmi 9 + ми пропонуємо 2 варіанти смартфонів - для європейського ринку і для китайського. Апарати для китайського ринку трохи дешевше, підтримують українську / російську і додатково підтримують стандарт CDMA, в комплекті перехідник на український стандарт електричної розетки, з недоліків - не завжди відбувається оновлення On-Air. Європейські (Global version) забезпечені мережевим адаптером 220В без всяких перехідників і підтримують оновлення On-Air, але немає підтримки CDMA. Вибір залишається за покупцем, кожен сам вирішує, що для нього важливіше. Не забудьте при замовленні вказати варіант. Global version - це для європейського ринку.

2. П - Як швидко я можу забрати замовлення?

В - Якщо ви в Києві, то після уточнення конкретного пункту видачі, замовлення ви можете забрати в будь-який зручний час, згідно нашого графіка роботи.

Якщо ви знаходитесь не в Києві, то оформивши замовлення до 15-00 і внісши передоплату у розмірі від 100 грн. (залежить від товару) на картку ПриватБанку ми відправимо вам товар в цей же день.

3. П - Чому така маленька гарантія, всього 3 місяці?

В - Гарантію ми підтримуємо самі і за свій рахунок. Відгуки про наш магазин на тому ж хотлайн підтверджують наше відповідальне ставлення до гарантійних випадків.

Ви можете збільшити термін гарантії на товар, що купується до 6 місяців заплативши трохи дорожче. У будь-якому випадку вибір за вами.

4. П - Чи потрібно резервувати товар?

В - Так, в цьому зацікавлені ви самі, щоб гарантувати наявність і незмінну ціну. Резерв ставиться як правило на добу. Якщо у вас не вийшло викупити товар, то зв'яжіться з нами і продовжите резерв.

5. П - Я можу просто приїхати без замовлення та резерву?

В - Так, можете. Якщо товар виставлений в магазині, то він однозначно є в наявності в одному з пунктів видачі. Але набагато розумніше перед виїздом зв'язатися і уточнити, ціну, пункт видачі і зробити резерв.

6. П - Чи можна оплатити картою?

В - Так. Просто зробіть платіж за вказаними реквізитами з урахуванням комісії банку 1%.

7. П - Як дізнатися ваші банківські реквізити?

В - Оформіть замовлення на сайті і менеджер надішле вам СМС з номером картки ПриватБанку. Якщо менеджеру буде щось не зрозуміло з адресою доставки, він додатково зв'яжеться з Вами.

8. П - Як мені дізнатися, що мій платіж зарахований?

В - Вам необхідно вказати або номер замовлення або ваше прізвище в коментарі до платежу. Як тільки гроші надійдуть, на сайті в вашому замовленні з'явиться відмітка про оплату.

9. П - Телефони нові, не розпаковані?

В - Телефони абсолютно нові. Всі телефони перед продажем ми перевіряємо, включаємо російську мову, переглядаємо на механічні пошкодження. Але можна також попросити запакований варіант, якщо такий буде в наявності.

Крім того, телефон у включеному стані пред'являється оператору "Нової Пошти" для запису його IMEI в накладну.

Ви можете додатково вказати в коментарі до замовлення на що звернути особливу увагу при передпродажної перевірки.

10. П - Що мені робити, якщо я отримав телефон з механічними пошкодженнями?

В - Це малоймовірно, однак в такому випадку відразу пишіть претензію "Нової Пошти", бо це їхня провина. Всі надіслані нами смартфони оператор "Нової Пошти" оглядає перед прийняттям на відправку і вказує в накладній "Без механічних пошкоджень". І зрозуміло зв'яжіться з нами, ми підкажемо як краще і швидше все зробити.

11. П- Чи працюєте ви в вихідні?

В - Працюємо лише на прийом замовлень. Якщо ви в неділю ввечері не побачили підтвердження прийому замовлення - не хвилюйтеся, менеджери теж іноді відпочивають. Ваше замовлення буде оброблено з ранку.

12. П - Чи є кур'єрська доставка?

В - Надаємо перевагу самовивозам. Ви можете в спокійній обстановці перевірити телефон, отримати консультацію. Якщо все таки потрібна кур'єрська доставка, то за погодженням з менеджером (не в усі райони Києва). Вартість 120 гривень.

13. П - Як швидко ви ремонтуєте несправний телефон?

В - Намагаємося якомога швидше. У будь-якому випадку не порушуючи "Закон про охорону прав споживачів". Якщо телефон не підлягає ремонту, то обмінюємо на новий або повертаємо кошти.

14. П - За чий рахунок відправка телефону на ремонт?

В - Згідно "Закону" доставка в сервіс вироби вагою до 5 кг здійснюється покупцем. Як правило ми йдемо на зустріч клієнтам, і якщо телефон був дійсно поламаний, то відправляємо його назад за свій рахунок.

15. П - Чи можу я отримувати знижку як постійний покупець?

В - Більшість наших клієнтів знають, що ми намагаємося тримати мінімальні ціни. Тобто націнка копійчана. Однак якщо маржинальність товару хоч якось дозволяє, ми завжди готові надати невелику скидку для постійних клієнтів або віддати за собівартістю аксесуари.